Niepokój związany z wynikami – czego można się nauczyć od edukacji K-12? AD 3

Z odgórnym mandatem, kiedy dowiadujemy się, że nie ma to żadnego wpływu, nauczyciele czują się kwaśni, że są eksperymentowani, a także uczniowie – mówi. Wykorzystując doświadczenie i innowacyjność nauczycieli, liderzy mają nadzieję, że będą sprzyjać dostosowywaniu i rozwijaniu danych, aby upewnić się, że to, co robimy, ma sens, a jeśli nie, poprawiamy, ale teraz W tym procesie są partnerzy, a nie świnki morskie. Proces inkluzywny i podejście multimeasure zyskały niektórych sceptyków; Lysa Craig, nauczycielka weteranów, wierzy, że projekt efektywności nauczycieli Tomberlina zapewni globalną perspektywę tego, kim są [nauczyciele] i, co równie ważne, podkreśli prawdziwy rozwój zawodowy, częściowo za sprawą systemu wzajemnego mentoringu, który Craig pomaga zaprojektować. W rzeczy samej, wielu wychowawców postrzega to przeciwdziałanie jako proces profesjonalizacji. Mam nadzieję – mówi Craig – to będzie droga, że ludzie zobaczą nauczyciela jako profesjonalistę, a nie tylko trochę wyższego opiekuna . Samoregulacja jest przecież uważana za jedną z cechy charakterystyczne zawodu.
Dwadzieścia lat temu lekarze prawdopodobnie nie wymagali takiego wzmocnienia szacunku dla opinii publicznej, ale niektórzy lekarze narzekają, że obowiązkowe wytyczne zniechęciły ich dziedzinę, zamieniając lekarstwa na zmyślne, książki kucharskie nie wymagające twórczej lub krytycznej myśli. Chociaż naturalną reakcją może być ochrona własnego torfu, przeciwdziałanie polepszaniu wydajności jest duże na powitanie konsumentów w namiocie. Podobnie jak w przypadku nowego federalnego Instytutu Badań nad Patient-Centered Outcomes Research oraz badań ankietowych dotyczących pacjentów, które poszukują informacji od potencjalnych beneficjentów poprawy opieki zdrowotnej, nowe inicjatywy edukacyjne angażują uczniów w ocenę nauczycieli i szkół. Badania przeprowadzone w ramach projektu MET pokazują, że wyniki badań uczniów dotyczące praktyk pedagogicznych są doskonałymi predyktorami skuteczności nauczycieli i osiągnięć uczniów.
W opiece zdrowotnej, jak twierdzi Edgman-Levitan, lekarze znajdują informacje na temat doświadczenia pacjentów z opieką bardziej niż inne dane dotyczące wyników. Jeśli, na przykład, pacjenci twierdzą, że ich lekarze nie wyjaśnili swojej diagnozy, lekarze nie kwestionują jakiego rodzaju informacji dotyczy dana osoba; wiedzą dokładnie, gdzie się udać. W edukacji magia w ocenie uczniów , mówi Kane, jest to, że mierzy się ją na skalę, na którą nauczyciele w naturalny sposób dbają. Zwłaszcza, jeśli nie jest to tylko konkurs popularności, ale bardziej szczegółowe rzeczy , np. Kiedy wracam do pracy domowej, otrzymuję przydatne opinie, które pomagają mi poprawić. Czy zgadzasz się, nie zgadzasz? `W tej klasie uczymy się poprawiania naszych błędów. Czy zgadzasz się, nie zgadzasz? . . . . Tego rodzaju pytania są dynamitem emocjonalnym, wywołując duże reakcje behawioralne.
Tomberlin i współpracownicy planują powiązać każdy wybrany środek wydajności z działaniami rozwoju zawodowego, które mogą pomóc nauczycielom poprawić ich ocenę, przechodząc od kary nagrody do mentalności uczenia się i ulepszania. W edukacji i zdrowiu , mówi Kane, naszym celem jest uzyskanie zestawu środków, które praktycy chętnie zaakceptują i wykorzystają, aby poprawić swoją praktykę .
Lekcje w szkole?
A więc czy edukacja K-12 ma lekcje na opiekę zdrowotną? Tomberlin, biorąc pod uwagę odwrócone pytanie, zaprosił dyrektora naczelnego lokalnego systemu opieki zdrowotnej, aby poinformował nauczycieli zaangażowanych w jego projekt o podobnym procesie, który stoi za nowym systemem oceny skuteczności pielęgniarstwa. Uznając, że większość ich pielęgniarek poświęca czas na czynności związane z przestrzeganiem przepisów, tworzenie wykresów i papierkową robotę oraz inwentaryzację – wspomina Tomberlin – niewiele czasu poświęcano na bezpośrednią opiekę nad pacjentem. . . współpracowali z pielęgniarkami, aby określić, jakie były skuteczne praktyki pielęgniarskie i jak oceniane byłyby pielęgniarki. Nauczyciele z okręgu Tomberlin wygenerowali pomysły na zastosowanie praktyk opieki zdrowotnej w edukacji – takich jak koncepcja profesjonalnych konsultacji, które wymagałyby zmian organizacyjnych ułatwią nauczycielom konsultacje z rówieśnikami i rundami instruktażowymi , które dostaną mnóstwo oczu w pokoju, patrząc na wiele różnych interakcji między nauczycielem a uczniami .
Ale nauczyciele z kolei prawdopodobnie nauczyli się pewnych lekcji dotyczących opieki zdrowotnej. Niektóre z wymienionych Kane, takie jak potrzeba poszukiwania rezultatów o nieodłącznej wartości dla praktyków, są już nauczane przez niektórych reformatorów opieki zdrowotnej. Ważne jest również, aby uzyskać cały obraz za pomocą wielu środków, niektóre związane z proce
[hasła pokrewne: pomoc psychologiczna, Stomatolog Kraków, kardiologia kielce ]
[hasła pokrewne: lekarz od hemoroidów, krynica zdrój uzdrowisko, endokrynolog kielce ]