ACA AD 4

Projekty kładą nacisk na koordynację opieki, lepsze zarządzanie chorobami przewlekłymi, większy dostęp do podstawowej opieki zdrowotnej i uproszczenie procedur administracyjnych. Wstępne oceny pokazują, że program ogólnie zmniejszył miesięczne wydatki Medicare na beneficjenta o 14 USD, czyli 2%. Chociaż praktyki wykazały znaczną redukcję wizyt w oddziałach ratunkowych i hospitalizacjach pacjentów hospitalizowanych, wczesne wyniki nie wykazują istotnej poprawy w jakości opieki po roku.21 Podobnie jak w przypadku ACO, jest zbyt wcześnie, aby wyciągnąć jednoznaczne wnioski na temat skutków kompleksowej podstawowej opieki zdrowotnej. Eksperyment opieki zdrowotnej. Chociaż obiecuje, że oszczędności pojawią się w pierwszym roku, prawdziwym testem będzie sprawdzenie, czy oszczędności nadal istnieją. Zmiany w polityce zatrudnienia
Wśród kilku inicjatyw związanych z pracownikami w ramach ACA, być może najbardziej znaczącym obszarem zainteresowania jest zwiększenie atrakcyjności podstawowej opieki zdrowotnej jako kariery zawodowej i zwiększenie jej dostępności dla populacji Medicaid. Przy pełnym finansowaniu federalnym jedna umowa ACA wymagała od wszystkich państwowych programów Medicaid płacenia lekarzom podstawowej opieki medycznej stawek Medicare (znaczny wzrost w wielu stanach) przez 2 lata. Badanie przeprowadzone w 10 uczestniczących państwach wykazało, że dostępność placówek opieki podstawowej dla pacjentów z Medicaid wzrosła o prawie 8% wśród podmiotów już przyjmujących pacjentów Medicaid, w porównaniu ze wzrostem jedynie o około 1% wśród pacjentów ubezpieczonych prywatnie.22 Jednak wzrost płac nie miało zauważalnego wpływu na odsetek dostawców uczestniczących w programie Medicaid. 23 Łącznie 15 państw zdecydowało się na przedłużenie podwyższonych płatności opieki podstawowej po upływie 2 lat z wykorzystaniem wyłącznie państwowych funduszy, 23 stanów i Dystryktu Kolumbii. postanowił powrócić do stawek płatności przed ACA, a 12 stanów nie zdecydowało jeszcze o kolejnych krokach
ACA dodała też 1,5 miliarda dolarów do czcigodnego programu, National Health Service Corps, który przez dziesięciolecia oferował stypendia i wybaczanie pożyczek młodym lekarzom podstawowej opieki zdrowotnej, którzy zgłosili się na ochotnika do wykonywania zawodu na obszarach o niedostatecznym zasięgu. W okresie od 2009 r. Do 2013 r. Dodatkowe finansowanie wsparło ponad 14 000 nowych dostawców, w tym 8900 lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej.
Jedną niespełnioną obietnicą ACA było niepowodzenie w ustanowieniu Krajowej Komisji ds. Służby Zdrowia zatwierdzonej przez prawo w celu opracowania polityki dotyczącej odpowiedniego zaopatrzenia i dystrybucji pracowników służby zdrowia. Prezydent powołał członków, ale Kongres nie zawłaszczył środków niezbędnych do funkcjonowania komisji.
Uczynienie rządu bardziej zwinnym i innowacyjnym
Krytycy rządowi, próbując uczynić go zwinnym lub innowacyjnym, mogą brzmieć jak głupcy. Niemniej jednak, ponieważ rząd obecnie płaci za 43% naszego krajowego rachunku za zdrowie, poprawa jego zdolności do innowacji i reagowania na nasze stale zmieniające się środowisko opieki zdrowotnej wydaje się opłacalna, bez względu na to, jak trudne jest to zadanie.
Pod tym względem ACA podjęła znaczący krok, tworząc Centrum Medyczne i Medicaid (CMMI) w ramach CMS. Finansowany na poziomie miliarda USD rocznie przez 10 lat, CMMI jest uprawniony do podejmowania szerokiej gamy eksperymentów w celu poprawy jakości i redukcji kosztów w ramach programów Medicare i Medicaid. Jeśli Urząd Aktuariusza CMS zaświadcza, że któryś z tych programów eksperymentalnych ma podwyższoną jakość bez podnoszenia kosztów lub obniżał koszty bez obniżania jakości, sekretarz ds. Zdrowia i usług ludzkich ma prawo do wdrożenia nowej idei w ramach Medicare lub Medicaid bez wcześniejsze zatwierdzenie Kongresu. Ta nowa zdolność szybkiego rozprzestrzeniania sprawdzonych programów może znacznie zwiększyć zwinność federalnej polityki.
Sekretarz jeszcze nie odwołał się do tego autorytetu, ale CMMI przeprowadziło szeroką gamę eksperymentów, w których brały udział dziesiątki tysięcy klinicystów w całym kraju. Jednym z najbardziej godnych uwagi jest Partnerstwo dla Pacjentów, które zapewnia pomoc techniczną dla 3700 szpitali w całym kraju w staraniach na rzecz ograniczenia warunków szpitalnych i readmisji Medicare. Jak zauważono, Partnerstwo uzupełnia reformy płatności, które zapewniają zachęty do poprawy bezpieczeństwa pacjentów i unikania powtarzalnych readmisji Medicare.
Robienie zapasów
Nawet ta wybrana lista inicjatyw ACA może wydawać się przytłaczająca, szczególnie dla klinicystów i pacjentów, którzy nie są zanurzeni w tajemniczych szczegółach aktualnych dyskusji na temat polityki zdrowotnej. Gorąca debata polityczna nad ACA i brak ostatecznych ocen dla tak wielu jej licznych programów jeszcze bardziej komplikują wysiłki zmierzające do oceny osiągnięć w pięcioletnim okresie.
Aby uz
[podobne: gdynia psycholog, psychologia, leczenie kanałowe ]
[hasła pokrewne: szpital jelenia góra rejestracja, kosmetyczka dla mężczyzn, megamed bełchatów ]